Η κατάργηση της Κυριακάτικης αργίας …Eπιχείρηση αποδόμησης του Ελληνισμού.



Του Π. Λιβανίδη
 Η τρόϊκα με τη σύμφωνη γνώμη της κυβέρνησης , εδώ και καιρό , προσπαθεί να καταργήσει την κυριακάτικη αργία , με πρόσχημα τη λειτουργία των καταστημάτων στις τουριστικές περιοχές. Τα ξένα κέντρα εξουσίας , εκμεταλλευόμενα την οικονομική κρίση της χώρας , που τα ίδια έχουν δημιουργήσει , προσπαθούν σταδιακά να μας μεταλλάξουν σε ευτυχισμένους υπηρέτες – δούλους των ξένων τουριστών και των πολυεθνικών εταιριών. Δούλους εργαζόμενους με « υπαλληλική σχέση » χωρίς αργίες και πολύ χαμηλά αμειβόμενους.
Το όνειρο του Χίτλερ για μια Ελλάδα υποτελή , θέρετρο διακοπών και ξεκούρασης των Ευρωπαίων του Βορρά , χωρίς εθνική κυριαρχία , σιγά – σιγά πραγματοποιείται σήμερα, τον 21οαιώνα μετά από 65 χρόνια !
Οι « γραφικοί » , οι « έξυπνοι » και οι υποχθόνιοι
Κάποιοι Έλληνες πολίτες και πολιτικοί , προσπαθούν να βγάλουν ως γραφικούς όσους μιλάνε για ύπουλο συστηματικό αφελληνισμό και από-χριστιανισμό των Ελλήνων.
Μόνο που με μεγάλη συνέπεια βλέπουμε να λαμβάνονται συστηματικά μέτρα αποδόμησης της Ελληνικής εθνικής ταυτότητος και των θρησκευτικών μας πιστεύω.
Όλα βέβαια τα μέτρα αυτά λαμβάνονται πάντα « για το καλό μας » από τους Έλληνες κυβερνώντες , που υποτίθεται ότι είναι ταγμένοι να προασπίζονται τα Ελληνικά δίκαια και την εθνική διαπαιδαγώγηση των νέων γενεών.
Βέβαια τα ανθελληνικά και ενάντια στο θρησκευτικό μας δόγμα , μέτρα της πολιτείας δεν λαμβάνονται όλα μαζί και μονομιάς γιατί τότε θα αντιδρούσε η κοινή γνώμη του λαού. Λαμβάνονται τμηματικά με τη γνωστή μέθοδο της σαλαμοποίησης. Απορεί όμως κανείς για το πως Ελληνικές κυβερνήσεις εκτελούν με τόση υποταγή σκοπούς και κοινωνικά μέτρα που επιδιώκουν ξένα κέντρα , προκειμένου να εκμεταλλευτούν τη γεωστρατηγική θέση της Ελλάδος και τον εθνικό της πλούτο.
Επιχείρηση αποδυνάμωσης των Ελλήνων
Θέλουν να « βγάλουν από τη μέση » οτιδήποτε δυναμώνει ψυχικά τον Έλληνα και του δίνει ισχύ αντίστασης στα σκοτεινά τους σχέδια. Αφού έβγαλαν τις εικόνες της Παναγίας και του Χριστού από τις δημόσιες αίθουσες ( σχολικές , δικαστηρίων κλπ ) , αφού σταμάτησαν τον τακτικό σχολικό εκκλησιασμό, μείωσαν τις ώρες διδασκαλίας των θρησκευτικών και μετέτρεψαν το μάθημα σε μια γενικής υφής ενημέρωσης επί των διαφόρων θρησκειών , τώρα με πλάγιο και ύπουλο τρόποθέλουν να καταργήσουν και την αργία της Κυριακής στο όνομα του κέρδους και της υποτιθέμενης ανάπτυξης της Ελληνικής οικονομίας.
Μας θέλουν κουρασμένους από τη συνεχή και αδιάκοπη εργασία μας , με έντονη την αγωνία της επιβίωσης και χωρίς περιθώρια χρόνου για σκέψη. Γιατί η σκέψη είναι επικίνδυνη.
Με πρόσχημα την οικονομία , ουσιαστικά μας επιβάλουν τη μη τήρηση των θρησκευτικών μας υποχρεώσεων. Θα τολμούσαν σε ένα μουσουλμανικό κράτος να πράξουν κάτι παρόμοιο ;
Δεν θα ξεσηκώνονταν οι ανά τον κόσμο μουσουλμάνοι να διαμαρτυρηθούν και να μιλήσουν για καταπίεση και αφαίρεση των θρησκευτικών τους δικαιωμάτων ; Δεν θα είχαμε φασαρίες και αναταραχές παντού ;
Εμείς γιατί σιωπούμε ;
Γιατί οι ιεράρχες μας δεν μιλούν και δεν καταδικάζουν από άμβωνος αυτά τα νομικά και διοικητικά μέτρα ;
Γιατί αφήνουμε να επιβληθεί αμαχητί η κατάργηση θρησκευτικών και εθνικών παραδόσεων αλλά και προαιώνιων πιστεύω του λαού ;
Γιατί περιορίζουμε τις όποιες αντιρρήσεις και αντιδράσεις μας μόνο σε οικονομικό επίπεδο και δεν το αντιμετωπίζουμε σε γενικότερο πλαίσιο ;
Γιατί δεν αντιδρούμε ;
Η χαμένη Ελληνική μαχητικότητα






Οι πραγματικοί Έλληνες στη μακρόχρονη ιστορία μας ποτέ δεν δίστασαν να τα βάλουν με οποιοδήποτε επίδοξο κατακτητή και να αντισταθούν, άσχετα με το πόσο ισχυρός ήταν και με το πόσα μέσα διέθετε.
Ακόμη και στη σχετικά πρόσφατη , σκληρή γερμανική κατοχή όταν οι κατακτητές θέλησαν να πάρουν ανθελληνικά μέτρα, οι Έλληνες βγήκαν διαδηλώνοντας στους δρόμους παρατάσσοντας τα άοπλα στήθη τους με αποτέλεσμα αιματηρά επεισόδια στους δρόμους που είχε ως αποτέλεσμα την άρση των μέτρων που ήθελαν να επιβάλουν οι Γερμανοί κατακτητές.
H πολιτική επιστράτευση στη Γερμανική κατοχή το 1943







Όταν στις 23 Φεβρουαρίου του 1943 δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «Γερμανικά Νέα » ότι θα γίνειπολιτική επιστράτευση των Ελλήνων και θα σταλούν στη Γερμανία για καταναγκαστικά έργα, όπως γινόταν στις άλλες κατεχόμενες χώρες της Ευρώπης , χιλιάδες άνθρωποι ξεχύθηκαν την επομένη στους δρόμους φωνάζοντας « Κάτω η επιστράτευση », ενώ τραγουδούσαν τον εθνικό ύμνο.
Το εξαγριωμένο πλήθος θα υπερφαλαγγίσει τους Ιταλούς καραμπινιέρους και θα πυρπολήσει το Υπουργείο Εργασίας στη Μπουμπουλίνας και Τοσίτσα. Τρεις διαδηλωτές θα σκοτωθούν και τριάντα θα τραυματιστούν σοβαρά , ενώ πολλοί θα συλληφθούν.
Λίγες μέρες αργότερα στις 5 Μαρτίου , θα συγκροτηθεί νέα μεγάλη διαδήλωση που θα ταρακουνήσει τους κατακτητές , που θα αναγκαστούν στις 10 Μαρτίου του 1943 να ακυρώσουν την πολιτική επιστράτευση.
Τα συλλαλητήρια του Ιουλίου 1943
Η δεύτερη φορά που οι Έλληνες δεν θα διστάσουν να προτείνουν τα στήθη τους στους κατακτητές διαδηλώνοντας , είναι λίγους μήνες αργότερα, τον Ιούλιο του 1943 με αφορμή τηνεπέκταση της βουλγαρικής κατοχής σε περιοχές της Μακεδονίας.
Στις 22 Ιουλίου οι διαδηλώσεις θα κορυφωθούν με την παρουσία εκατοντάδων χιλιάδων λαού ( υπολογίζονται 200 – 500 χιλιάδες ) στην Ομόνοια , στο Μοναστηράκι , στη πλατεία Λαυρίου , που κατέβηκαν στους δρόμους της Αθήνας αδιαφορώντας για την παρουσία των γερμανικών στρατευμάτων και θα πνιγούν όμως στο αίμα από τις δυνάμεις κατοχής.
Οι χιλιάδες λαού κρατώντας Ελληνικές σημαίες φώναζε « Έξω οι Βούλγαροι φασίστες από τη Θράκη και τη Μακεδονία » καθώς και « Όχι στην επέκταση της βουλγαρικής κατοχής »
Στη διασταύρωση Πανεπιστημίου και Ομήρου θα αρχίσει η αιματοχυσία εις βάρος των Ελλήνων από τους Γερμανούς. Το μένος των Ελλήνων ήταν τέτοιο που η 19χρονη Κούλα Λίλη , φοιτήτρια της Γαλλικής Ακαδημίας θα επιτεθεί με το τακούνι του παπουτσιού της στον οδηγό γερμανικού άρματος. Φυσικά θα πέσει νεκρή από τα πυρά των άλλων μελών του πληρώματος του γερμανικού τανκ.
Συνολικά θα σκοτωθούν 30 διαδηλωτές , θα τραυματιστούν 300 , ενώ θα συλληφθούν πάνω από 500 που θα καταδικαστούν από τα κατοχικά στρατοδικεία.
Οι Γερμανοί θα αναγκαστούν να αναστείλουν την εξαγγελμένη απόφαση τους.
Γιατί ;
Τότε που όλη η Ευρώπη σιωπούσε . οι Έλληνες τολμούσαν να διαμαρτύρονται και να διαδηλώσουν ενάντια στην τρομακτικά πανίσχυρη τότε μπότα του Ναζισμού.
Σήμερα γιατί υποτασσόμεθα στην κατάργηση και αποκαθήλωση των θρησκευτικών και εθνικών μας υποχρεώσεων και εθίμων ;
Γιατί υποκαθιστούμε τις ηθικές , πνευματικές και εθνικές μας αξίες με τις υλιστικές αξίες ;
Γιατί παραδίνουμε τον Ελληνισμό αμαχητί ;

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

PDF ΒΙΒΛΙΑ ,ΟΔΗΓΟΙ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ

.

Κοινωνική δομή στην Αρχαία Σπάρτη