Aποφθέγματα Γεωργίου Καραϊσκάκη ( 1782-1827 , Ήρωας του ‘21)


Karaϊskakis Greek Fighter.JPG



Χαιρέτα καβαλάρης, για να σε χαιρετούν όταν ξεπεζέψεις.



Όποιος προκομμένος άνθρωπος δεν κρύβει τα κουσούρια του είναι πιο ανόητος κι από τη γάτα που θάφτει την κοπριά της.




Αν γίνω καλά θα τονε χαλάσω εγώ αυτόν που με βάρεσε. Εάν ψοφήσω, κλάστε μου το μπούντζον.




Είπα, ξείπα, την παρόλα μου τη χέζω.




Ο αληθινός αφέντης είναι εκείνος πούκαμε πρώτα δούλος. Όμως αλοί στον αφέντη που δούλος γίνηκε.



Όταν θέλω γίνομαι άγγελος, και όταν θέλω πάλε γίνομαι διάβολος.




Κατ’ αρχάς εξιπάσθην, ογλήγορα όμως εφιλιωθήκαμεν και ελπίζω να του κοστίση η φιλία μου. Είπαμε πολλά, εκείνος με την ιδέαν ότι έχει ραγιάδες τους Έλληνας και εγώ με την ιδέαν ότι είμεθα ελεύθεροι.
(Από επιστολή του Καραϊσκάκη προς τον Κολοκοτρώνη, σχετικά με συνάντησή του με τον Κιουταχή)



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

PDF ΒΙΒΛΙΑ ,ΟΔΗΓΟΙ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ

Ο παγκόσμιος έλεγχος των μαζών!..

Κοινωνική δομή στην Αρχαία Σπάρτη